Alle boekstukken, zoals kas, bank en facturen worden bij BBB aangeleverd en wij registreren dit in een voor u ingerichte administratie en doen de noodzakelijke aangiften op tijd voor u.

Adviezen worden gevraagd en ongevraagd verstrekt om uw bedrijfsvoering te optimaliseren.

Geen verrassende facturen wanneer u voor ondersteuning BBB telefonisch benadert. De prijzen zijn helder, zie tabel hieronder

Een tarief per gewerkt uur is ook bespreekbaar, alleen is er dan geen zekerheid over de totale kosten per jaar.

Tarieven inclusief BTW vanaf 1-1-2023

     Per jaar
   Per maand   
Voor startende ondernemers met een eenmanszaak wordt de
eerste 12 maanden een korting verstrekt van 33,33%
€ 1.140,00 € 95,00
Na de eerste 12 maanden wordt het tarief in overleg met de
ondernemer aangepast naar het basis tarief
€ 1.710,00 € 142,50
Voor een vof bedraagt het basistarief € 185,00 per maand, voor een besloten vennootschap zal dat € 250,00 per maand zijn. Voor een holding met 1 DGA wordt een maandtarief van € 165,00 berekend

Bij uitbreiding van de onderneming met extra filialen, of het in dienst nemen van werknemers,
of forse omzetstijgingen zal de prijsstelling gezamenlijk opnieuw worden besproken omdat de administratieve afwikkeling dan ook toe zal nemen.

Waarom kiezen voor het Full service model?

  • U hoeft geen investeringen te doen in de aanschaf van administratieve software of computers
  • Uw aangifte inkomstenbelasting is in de prijs inbegrepen
  • U heeft geen specifieke kennis nodig van automatisering
  • Indien gewenst regelen wij het opstellen van uw facturen
  • U richt zich met name op de activiteiten van uw eigen bedrijf, uw core business
  • Uw vragen kunt u altijd richten aan een van de medewerkers (zonder extra kosten)

Kortom: U hoeft zich geen zorgen meer te maken over uw administratie, wij regelen het voor U!